Home > Wat doen wij > E-mailmarketing

E-mail-marketing

Bereik jouw doelgroep met e-mailmarketing. Daarnaast zorgen onze geautomatiseerde workflows ervoor dat er alleen relevante mails uitgaan.

Genereer leads met

Slimme e-mailmarketing

Alle grote namen, zoals Bol.com en Amazon, gebruiken e-mailmarketing. Het is essentieel omdat mail nog steeds een van de grootste communicatiemiddelen ter wereld is.

Hou je klanten op de hoogte, voorzie ze van het laatste nieuws of stuur ze naar producten in jouw webshop: het is allemaal mogelijk met e-mailmarketing.

E-mailmarketing kan variëren van het bevestigingsmailtje van je aankoop tot het mailtje dat je op de hoogte brengt van nieuwe acties! Ook kan je alle statistieken inzien zoals hoeveel mensen er actie hebben ondernomen vanuit een mail

Kijk samen met DigitalGuys hoe e-mailmarketing effectief kan worden ingezet voor jouw onderneming.

Wij helpen je graag

Heb je vragen over e-mailmarketing?

Deze pagina geeft natuurlijk uitleg, maar het liefst leggen we het jou in het echt uit. Graag nodigen we je uit voor een kop koffie!

Het juiste moment

Gautomatiseerde customer journey

De customer journey, in het Nederlands de ‘klantreis’, is van groot belang. Volgens statistieken zorgt een goede customer journey voor 93% meer geopende mails.

Door de juiste contactpunten in de customer journey uit te stippelen kunnen we nog meer toegevoegde waarde bieden. Daarnaast is de customer journey ook goed te combineren met andere kanalen.

Met de geautomatiseerde customer journey zorgen we ervoor dat de juiste mail, op het juiste moment bij de juiste persoon beland. Hierdoor krijgen jouw prospects, leads, klanten of relaties altijd de mail die op maat gemaakt is voor hen.

Net als bij Google adverteren en social media adverteren geloven we dat data boven intuïtie staat. Waar jij denkt dat vrouwen van 30 je doelgroep zijn, gaan wij voor mannen van 40 volgens Google of de e-maildatabase. Want wie zou het beter weten?